Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Koordynacja obiegu dokumentacji oraz właściwego przepływu informacji
pomiędzy Zarządem, a innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki, - Obsługa komputera i urządzeń biurowych,
- Obsługa przesyłek pocztowych i kurierskich,
- Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji,
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- Pomoc przy organizacji spotkań wewnętrznych,
- Zarządzanie obiegiem dokumentów, wprowadzanie dokumentów do systemu
elektronicznego, - Przygotowywanie okresowych statystyk, raportów i zestawień Spółki,
- Nadzór nad zaopatrzeniem biura w materiały biurowe, zakup i składanie
zamówień - Wsparcie administracyjne zespołu pracowników.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów;
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
- Terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań, rzetelność, odpowiedzialność i
dokładność; - Samodzielność i dobra organizacja czasu własnego i innych
- Wysoka kultura osobista w kontaktach z ludźmi,
- Kreatywność i skuteczność w działaniu,
Mile widziane:
- Czynne prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
- Stabilność zatrudnienia w firmie notowanej na giełdzie,
- Umowę o pracę lub inną preferowaną formę współpracy,
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Możliwość rozwoju i szybkiego awansu,
- Pakiet benefitów:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV, zawierające stosowną klauzulę dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych tj. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Zaznaczamy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.