New Connect

Zawarcie Umów podwykonawczych

Archiwum

  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • styczeń 2024
  • grudzień 2023
  • listopad 2023
  • sierpień 2023
  • lipiec 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • listopad 2022
  • październik 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • lipiec 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • październik 2018
  • wrzesień 2018
  • czerwiec 2018
  • maj 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • listopad 2017
  • październik 2017
  • wrzesień 2017
  • sierpień 2017
  • lipiec 2017
  • czerwiec 2017
  • maj 2017
  • luty 2017
  • listopad 2016
  • lipiec 2016
  • czerwiec 2016
  • maj 2016
  • marzec 2016
  • luty 2016
  • styczeń 2016
  • grudzień 2015
  • październik 2015
  • wrzesień 2015
  • sierpień 2015
  • czerwiec 2015
  • maj 2015
  • kwiecień 2015
  • marzec 2015
  • luty 2015
  • styczeń 2015
  • grudzień 2014
  • listopad 2014
  • październik 2014
  • wrzesień 2014
  • sierpień 2014
  • lipiec 2014
  • czerwiec 2014
  • maj 2014
  • marzec 2014
  • luty 2014
  • styczeń 2014
  • grudzień 2013
  • listopad 2013
  • wrzesień 2013
  • sierpień 2013
  • lipiec 2013
  • czerwiec 2013
  • maj 2013
  • kwiecień 2013
  • marzec 2013
  • luty 2013
  • styczeń 2013
  • grudzień 2012
  • listopad 2012
  • październik 2012
  • wrzesień 2012
  • sierpień 2012
  • lipiec 2012
  • Zarząd G-Energy S.A. _GENERGY, Emitent, Podwykonawca_ z siedzibą w Warszawie informuje, iż w dniu dzisiejszym otrzymał powiadomienie o akceptacji dwóch Umów Podwykonawczych na realizację robót budowlanych zawartych przez Emitenta ze spółką KOTŁO-REM Sędziszów sp. z o.o. z siedzibą w Sędziszowie _KOTŁO-REM , Wykonawca_, które dotyczą wykonywania robót budowlanych związanych z przebudową oraz oddaniem do użytkowania sieci gazowej S/C w miejscowości Limanowa w rejonie ul. Sikorskiego, Bema, Starowiejskiej na terenie PSG sp. z o.o. _Zamawiający_ Oddziału Zakładu Gazowniczego w Krakowie, obszar działania Gazowni w Limanowej _Umowa1_ oraz roboty budowlano-montażowe na rzecz PSG sp. z o.o. Oddziału Zakładu Gazowniczego we Wrocławiu obejmującym obszar powiatu wrocławskiego _z wyłączeniem m. Sobótka i Strzegomiany_ _Umowa2_
    Przedmiotem Umowy1 jest przebudowa i oddanie do użytkowania sieci gazowej S/C w miejscowości Limanowa w rejonie ul. Sikorskiego, Bema. Starowiejskiej _Roboty_ łącznie stanowiący przedmiot Umowy obejmujący w szczególności : 1_ przebudowę: a_ gazociągu S/C PE 100 RC SDR 17.6 TYP 2 dn 160, L= 877 m, b_ gazociągu S/C PE 100 RC SDR 17,6 TYP 2 dn 110, L= 474 m. c_ gazociągu S/C PE 100 RC SDR 11 Ti^P 2 dn 63. L= 837 m. d_ 56 sztuk przyłączy gazowych S/C PE 100 RC SDR 11 TYP 2dn 25. L= 1062 m. e_ 2 sztuki UZU DN 100 f_ 1 sztuka zasuwy DN 50 2_ dostawę mediów rozruchowych – jeżeli sq wymagane, 3_ wykonanie prac towarzyszących przebudowie.
    Przedmiotem Umowy2 jest wykonywanie przez GENERGY:
    1_ przyłączy gazowych w trybie uproszczonym _zgodnie z art. 29a ustawy Prawo budowlane_, gdzie Podwykonawca jest zobowiązany do wykonania przyłącza wraz z dokumentacją projektową, 2_ przyłączy gazowych na podstawie dokumentacji projektowej dostarczanej przez Zamawiającego, 3_ gazociągów, odcinków gazociągów wraz z przyłączami, na podstawie dokumentacji projektowej dostarczanej przez Zamawiającego,
    4_ wykonanie prac towarzyszących budowie, o której mowa w pkt. od 1_ do 3_ koniecznych
    dla kompleksowej jakościowo i w pełnym zakresie realizacji przedmiotu zlecenia na terenie
    działania Oddziału Zakład Gazowniczy we Wrocławiu obejmującym obszar powiatu
    wrocławskiego _z wyłączeniem m. Sobótka i Strzegomiany 5_ Strony mogą uzgodnić że realizacja Zadań będzie odbywać się również poza obszarem powiatu wrocławskiego _z wyłączeniem m. Sobótka i Strzegomiany_ jednakże w zakresie obszarowym danego Oddziału Zakładu Gazowniczego we Wrocławiu. Do wartości wyliczonej w Zamówieniu zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi w formularzu ofertowym będzie doliczany współczynnik uwzględniający koszty związane z mobilizacją sprzętu Wykonawcy poza obszar powiatu wrocławskiego _ z wyłączeniem m. Sobótka i Strzegomiany_ Współczynnik, o którym mowa powyżej będzie korygowany w zależności od lokalizacji zadania za każdy rozpoczęty 1 km odległości od granicy powiatu wrocławskiego _ z wyłączeniem m. Sobótka i Strzegomiany_ Wartość dodatku będzie stanowiła iloczyn współczynnika i odległości od granicy powiatu wrocławskiego _ z wyłączeniem m. Sobótka i Strzegomiany_ do lokalizacji zadania _najkrótsza trasa_.

    Wykonywanie zadań odbywać się będzie na podstawie odrębnych Zleceń udzielonych Podwykonawcy przez Wykonawcę lub bezpośrednio przez PSG. Ilość Zadań udzielonych Podwykonawcy w ramach Zleceń składanych w okresie obowiązywania Umowy zależeć będzie od rzeczywistej ilości umów o przyłączenie do sieci gazowej,
    Emitent za realizację Przedmiotu Umowy otrzyma łączne wynagrodzenie nie wyższe niż 4.150.000,00 PLN _słownie: cztery miliony sto pięćdziesiąt tysięcy złotych_, przy czym strony dopuszczają możliwość zwiększenia kwoty wynagrodzenia w formie aneksu do Umowy.
    GENERGY za realizację Przedmiotu Umowy1 otrzyma łączne wynagrodzenie nieprzekraczające kwoty 1 050 000,00 zł _słownie: jeden milion pięćdziesiąt tysięcy złotych, 00/100_.Wynagrodzenie wskazane powyżej zostanie skorygowane na podstawie różnicy rzeczywistej długości sieci i ilości przyłączy poddanych budowie/przebudowie w stosunku do określonej pierwotnie w załączniku do Umowy.
    GENERGY za realizację Przedmiotu Umowy2 otrzyma łączne wynagrodzenie nieprzekraczające kwoty 3 100 000,00 zł _słownie: trzy miliony sto tysięcy złotych, 00/100_.
    Kwota ta zostanie powiększona o należny podatek od towarów i usług _VAT_ według stawki obowiązującej w dniu wykonania Przedmiotu Umowy. Wynagrodzenie obejmuje całość prac i wszelkich kosztów związanych z wykonaniem Umowy. Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie zależne od rzeczywistego zakresu wykonanych prac, wyliczone na podstawie wykonanego zakresu rzeczowego ujętego w protokole odbioru technicznego / końcowego, inwentaryzacji powykonawczej oraz szczegółowej kalkulacji kosztów.
    Emitent zobowiązał się zrealizować Przedmiot Umowy1 do dnia 30.06.2023 r. Za datę wykonania Przedmiotu Umowy uznaje się dzień podpisania przez Strony bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego Robót.
    Umowa2 została zawarta na okres 24 _słownie: dwudziestu czterech_ miesięcy licząc od dnia jej podpisania., z tym zastrzeżeniem, że we wskazanym terminie KOTŁO-REM ma prawo do udzielania Zleceń, a GENERGY jest zobowiązany do ich przyjęcia, natomiast Strony uzgadniają, że okres obowiązywania Umowy ulegnie zakończeniu z chwilą zakończenia robót wykonywanych w ramach wszystkich udzielonych Zleceń, tj. także po dniu, w którym zgodnie z regułą obliczania terminów wyrażonych w miesiącach, wynikającą z Kodeksu cywilnego. Każda ze stron może rozwiązać umowę z zachowaniem 6 -miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.
    W przypadku potwierdzenia przez Zamawiającego konieczności wykonania robót dodatkowych, Podwykonawca sporządzi wycenę robót zgodnie z zasadami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych, określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Strony w drodze negocjacji określą warunki wykonania robót dodatkowych, w szczególności wysokość wynagrodzenia za ich wykonanie – na podstawie przedstawionej do akceptacji wyceny _kosztorysu_.
    Zamawiający jest uprawniony do żądania zapłaty kar umownych w szczególności za niewykonanie Zadania/Zadań objętych danym Zleceniem w terminie wskazanym w Zleceniu jako termin opracowania Projektu, termin podpisania Protokołu z napełnienia paliwem gazowym lub termin odbioru końcowego, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – w wysokości 0,2 % wynagrodzenia netto za każdy dzień zwłoki, jednak nie więcej niż 20 % wysokości wynagrodzenia netto. Z tytułu nieterminowego wykonania Zadania objętego danym Zleceniem wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości równowartości kary umownej, którą Zamawiający uiścił na rzecz przyłączanego z tytułu nieterminowej realizacji umowy o przyłączenie. Z tytułu zwłoki w dostarczeniu cyklicznych raportów, chyba że Wykonawca nie ponosi winy za niewykonanie tego obowiązku w terminie – w wysokości 0,1 % wynagrodzenia netto, za każdy dzień opóźnienia, jednakże nie więcej niż 15 % tej kwoty. W razie odstąpienia od Umowy w razie odstąpienia od Umowy przez Wykonawcę z przyczyn leżących po stronie Podwykonawcy _niezależnie od podstawy prawnej_ – w wysokości 30 _słownie: trzydziestu_ % wynagrodzenia netto, a w razie odstąpienia od konkretnego Zlecenia z przyczyn leżących po stronie Podwykonawcy _niezależnie od podstawy prawnej_ – w wysokości 30 _słownie: trzydziestu_ % wynagrodzenia netto.
    Zamawiający jest uprawniony do żądania zapłaty kar umownych, których wartość w odniesieniu do Umowy nie może przekroczyć 20% łącznego wynagrodzenia wynikającego ze wszystkich zleceń otrzymanych przez Wykonawcę.
    Pozostałe szczegółowe warunki powyższych umów nie odbiegają od powszechnie stosowanych w tego typu umowach.
    podstawa prawna:
    Art. 17 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady _UE_ NR 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku _rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku_ oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE _zwane też MAR_.